Σάββατο 19 Μαΐου 2012

"Ο άγγελός σου..."

Ένα μωρό ρώτησε το Θεό, "Μου λένε πως θα πάω στη γη αύριο, αλλά πες μου σε παρακαλώ, πώς θα πάω να ζήσω εκεί τόσο μικρό και αβοήθητο;"

"Ο άγγελος σου θα σε περιμένει και θα φροντίσει για σένα."

Το παιδί περαιτέρω ρώτησε: "Μα πες μου, εδώ στον ουρανό δεν έχουμε να κάνουμε τίποτα άλλο από το να τραγουδούμε και να χαμογελούμε για να είμαστε ευτυχισμένοι."

Ο Θεός είπε, "ο άγγελος σου θα τραγουδά για θα χαμογελά για σένα. Θα αισθάνεσαι την αγάπη του και θα νιώθεις ευτυχισμένο."

Πάλι το παιδί ρώτησε: "Και πώς θα είμαι σε θέση να κατανοώ, όταν οι άνθρωποι μου μιλούν, αν δεν ξέρω την γλώσσα;"

Ο Θεός είπε, "ο άγγελος σου θα σου πει τις πιο όμορφες και γλυκές λέξεις που άκουσες ποτέ σου, και με πολλή υπομονή και φροντίδα, ο άγγελος σου θα σου διδάξει πώς να μιλάς."

"Και τι θα κάνω όταν θέλω να σας μιλήσω;"

Ο Θεός είπε, "ο άγγελος σου θα τοποθετεί τα χέρια σου μαζί και θα σε διδάξει πώς να προσεύχεσαι".

"Ποιος θα με προστατεύει;"

Ο Θεός είπε, "ο άγγελος σου θα σε υπερασπιστεί ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι διακινδυνεύει τη ζωή του."

"Αλλά θα είμαι πάντα λυπημένο επειδή δεν θα σε βλέπω πια."

Ο Θεός είπε, "ο άγγελος σου σου μιλά για μένα και θα σε διδάξει τον τρόπο να έρθεις πίσω σε μένα, αν και θα είμαι πάντα δίπλα σου."

Εκείνη τη στιγμή επικρατούσε μεγάλη ειρήνη στον Παράδεισο, αλλά φωνές από τη Γη άρχισαν να ακούγονται και το παιδί αντιλαμβανόμενο πως ήρθε η ώρα, βιαστικά ρώτησε: «Θεέ μου, αν είμαι να φύγω τώρα, παρακαλώ να μου πείτε το όνομα του αγγέλου μου."

"Θα την αποκαλείς απλά « μαμά » "

 .......................................
*Από "Σοφά Λόγια"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.